- Цветы и растения
 - Аквариум и рыбы
 - Для работы
 - Для сайта
 - Для обучения
 - Почтовые индексы Украины
 - Всяко-разно
 - Электронные библиотеки
 - Реестры Украины
 - Старинные книги о пивоварении
 - Словарь старославянских слов
 - Все романы Пелевина
 - 50 книг для детей
 - Стругацкие, сочинения в 33 томах
 - Записи Леонардо да Винчи
 - Биология поведения человека
 
Главная   Маркетинг   Товарна інноваційна політика - Кардаш В.Я.  | 
Товарна інноваційна політика - Кардаш В.Я.
6.4. Етапи планування нового продукту
Створення нового продукту — це складний і багаторівневий процес застосування спеціальних знань, досвіду, методів і засобів для досягнення певної мети. Новий продукт завжди є результатом змін у матеріальному й технологічному рівнях виробництва та нормативному його забезпеченні, а тому належить до сфери управління проектами. До головних критеріїв оцінки різних варіантів виконання робіт зі створення нового продукту відносять терміни і вартість досягнення очікуваних результатів. Вони, у свою чергу, залежать від величини наявних ресурсів та від використовуваних технологій. Згідно з теорією менеджменту проектів створення продуктової інновації завжди має такі складові: цілі; основні критерії і обмеження; головні та додаткові важелі управління; невизначеність та ризики (рис. 54).

Рис. 54. Головні етапи управління проектами продуктових інновацій
Процеси управління проектами умовно можуть бути розподілені на етапи:
- ініціювання — прийняття рішення щодо початку виконання проекту;
 - планування — визначення цілей і критеріїв успіху проекту, опрацьовування робочих схем їх досягнення;
 - виконання — координація дій працівників та використання ресурсів для виконання проекту;
 - аналіз — визначення відповідності заходів з виконання проекту цілям і критеріям успіху, застосування за необхідності коригувальних дій;
 - управління — визначення коригувальних дій, їх узгодження, затвердження та застосування;
 - завершення — формалізація виконання проекту, упорядкування фіналу.
 
Процеси управління інноваційним продуктовим проектом проходять з різною інтенсивністю, інколи паралельно. Результат виконання одного етапу становить вихідну інформацію для наступного.
У теорії і практиці маркетингу проекти продуктових інновацій переважно ототожнюються з поняттями «розроблення товарів» або «планування продукту», хоч про цілковиту тотожність цих понять говорити можна лише виходячи з вихідних принципів побудови і способів наукового пізнання особливостей сучасного етапу розвитку ринкової економіки.
Залежно від вибраної стратегії розвитку підприємства (групи підприємств) алгоритм реалізації інноваційної політики може значно змінюватися (табл. 29), але за будь-яких варіантів внутрішня структура процедури створення нових товарів залишається незмінною.
Таблиця 29
ОСНОВНІ АЛГОРИТМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
| Напрямки інноваційної політики | Маркетингові дослідження  |  Формування команди і системи управління проектом  |  Генерування ідей, розроблення стратегії інновацій  |  Проектування продукції і технологій  |  
Систематичне приведення продукції і виробництва у відповідність з потребами споживачів  |  
  |  |||
Закінчення табл. 29
| Напрямки інноваційної політики | Маркетингові дослідження  |  Формування команди і системи управління проектом  |  Генерування ідей, розроблення стратегії інновацій  |  Проектування продукції і технологій  |  
Подолання невизначеності зовнішнього середовища. Підвищення конкурентоспроможності  |  
  |  |||
Послідовний розвиток окремих складових системи  |  
  |  |||
Прискорення темпів розвитку за обмежених ресурсів  |  
  |  |||
Ефективне подолання невизначеності зовнішнього середовища підприємства  |  
  |  |||
Конструктивна та технологічна наступність. Стабілізація виробничого процесу  |  
  |  |||
Подовження життєвого циклу продукції/технології  |  
  |  |||
Раціональне співвідношення обсягу і якості продукції, що виробляється  |  
  |  |||
Процедура створення нових товарів від виникнення ідеї аж до випуску готового виробу є органічним поєднанням кількох етапів (рис. 55).
 
Рис. 55. Головні етапи процесу створення нового товару
Created/Updated: 25.05.2018
 |
 






